Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Jan 2025 09:07:55 +0200

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2511371/00439 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Rae küla, Raki tee 2, Harju maakond, Rae 
vald, Rae küla, Raki tee 2 (Üksikelamu, Piirdeaed) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palume kooskõlastada vastavalt Ehitusseadustiku 
§ 54 lg 6 p 1.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27236458>  (menetlus nr: 
469491), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (MARCHELLO MITT) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister